Termeni și condiții generale de hotel

1. Dispoziții generale

1.1. Condițiile Generale Contractuale Hoteliere (denumite în continuare CGCH) cuprind conținutul contractual în baza căruia HOTEL TÂRNAVA 2000 SRL (Sediu: România, 535600 Odorheiu Secuiesc, Piața Primăriei nr. 16, Nr. Înreg. Reg. Com.: J19/8/2001, Cod fiscal: RO 13640850, tel.: +40 266 213 963, e-mail: office@kukullo.ro, website: www.kukullo.ro), denumit în continuare Furnizor, încheie în contractul general de cazare cu oaspeții săi.

1.2. Condițiile speciale nu fac parte din prezentele CGCH, însă nu exclud încheierea unor acorduri specifice, personalizate, cu agențiile de turism, organizatori de călătorii, în funcție de circumstanțele fiecărei colaborări.

2. Părțile contractante

2.1. Serviciile furnizate de către Furnizor sunt utilizate de către Client. Dacă cererea de rezervare este făcută direct de Client către Furnizor, atunci Clientul devine parte contractantă. Furnizorul și Clientul devin părți contractante (denumite în continuare Părți), dacă sunt îndeplinite toate condițiile necesare.

2.2. Dacă cererea este făcută de o terță persoană (denumită în continuare Intermediar) în numele Clientului, relația contractuală dintre Intermediar și Furnizor se bazează pe acordul dintre aceștia. În acest caz, Furnizorul nu este obligat să verifice dacă Intermediarul reprezintă legal Clientul.

3. Modalități și condiții de utilizare a serviciilor

3.1. La solicitarea verbală sau scrisă a Clientului, Furnizorul trimite întotdeauna o ofertă scrisă. Dacă nu se primește o comandă fermă în termen de 72 de ore de la trimiterea ofertei, oferta își pierde valabilitatea.

3.2. Contractul este valabil doar după ce comanda scrisă a Clientului este confirmată în scris de către Furnizor. Astfel se constituie un contract scris.

3.3. Rezervările, modificările, sau acordurile verbale, respectiv confirmările verbale de către Furnizor, au valoare contractuală.

3.4. Contractul de prestare a serviciilor de cazare se încheie pe o perioadă determinată.

3.5. Dacă Clientul eliberează definitiv camera înainte de termenul stabilit, Furnizorul are dreptul la contravaloarea integrală a serviciului. Furnizorul poate reînchiria camera eliberată înainte de termen.

3.6. Prelungirea sejurului la solicitarea Clientului necesită acordul prealabil al Furnizorului, care poate condiționa acordul de plata serviciilor deja prestate.

3.7. Este condiție obligatorie pentru utilizarea serviciului de cazare ca oaspeții să-și dovedească identitatea conform prevederilor legale înainte de ocuparea camerei. Nimeni nu poate fi cazat fără înregistrare.

3.8. Modificarea și/sau completarea Contractului necesită un acord scris semnat de ambele Părți.

4. Începerea și încetarea cazării / check-in; check-out/

4.1. Clientul are dreptul să ocupe camera închiriată începând cu ora 14:00 a zilei de sosire.

4.2. Dacă Clientul nu sosește până la ora 22:00 în ziua convenită, Furnizorul are dreptul de a anula rezervarea, cu excepția cazului în care a fost stabilită o oră de sosire ulterioară.

4.3. În cazul în care a fost achitat un avans, camera va fi păstrată pentru Client până cel târziu la ora 24:00 locală,a zilei de sosire.

4.4. Clientul trebuie să elibereze camera până cel târziu la ora 10:00 în ziua plecării.

4.5. În funcție de disponibilitate, se poate solicita early check-in sau late check-out contra cost. Solicitarea trebuie făcută cu o zi înainte la recepție.

5. Prelungirea sejurului

5.1. Prelungirea sejurului de către Client necesită acordul prealabil al Furnizorului.

5.2. Dacă Clientul nu eliberează camera până la ora 10:30 în ziua plecării fără aprobare prealabilă, Furnizorul are dreptul de a factura o zi suplimentară, iar obligația sa de prestare încetează.

6. Prețuri

6.1. Lista de prețuri este afișată la recepție. Tarifele pentru alte servicii se află în zonele corespunzătoare ale hotelului.

6.2. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără notificare prealabilă (ex: pachete promoționale, reduceri). Dacă rezervarea a fost confirmată în scris, prețul nu mai poate fi modificat. Prețurile actuale sunt disponibile pe site-ul hotelului (www.kukullo.ro).

Garanția celui mai bun preț se aplică doar rezervărilor confirmate prin site-ul oficial al hotelului și se compară doar cu prețuri disponibile în aceleași condiții:

Același hotel

Aceleași date de sosire și plecare

Același număr de persoane și vârste

Același tip și număr de camere

Aceleași servicii suplimentare

Garanția NU se aplică pentru:

Prețuri oferite pe platforme închise (corporate, cluburi etc.)

Site-uri de licitații

Utilizarea de puncte de fidelitate

6.3. Clientul poate solicita informații despre prețuri la recepție, înainte de începerea serviciilor.

6.4. Prețurile includ TVA conform legislației în vigoare. Nu includ taxa turistică, care se achită la fața locului. Modificările legislative privind TVA pot fi transferate Clientului, cu notificare prealabilă.

7. Oferte și reduceri

7.1. Ofertele și reducerile sunt anunțate pe site-ul hotelului. Acestea sunt valabile doar pentru rezervări individuale.

7.2. Ofertele nu se pot cumula cu alte reduceri.

7.3. Pentru rezervări de grup sau evenimente, se încheie contracte individuale cu condiții speciale.

8. Reduceri pentru copii

8.1. Reduceri pentru cazare și masă în cameră comună cu minimum 1 adult:

0 – 3 ani: gratuit

3 – 12 ani: reducere 50%

Pentru al 3-lea oaspete (copil peste 3 ani sau adult) este obligatorie rezervare patului suplimentar.

Copiii peste 12 ani plătesc tarif de adult.

8.2. Patul suplimentar este disponibil doar în anumite tipuri de camere.

8.3. Solicitarea patului suplimentar trebuie făcută în momentul rezervării, în prealabil.

9. Condiții de anulare

9.1. Dacă în ofertă nu este specificat altfel, condițiile de anulare/modificare sunt:

Anulare cu mai puțin de 24 de ore înainte de data sosirii = penalizare 100% din tariful pe o noapte.

9.2. Dacă rezervarea a fost asigurată prin plată în avans și Clientul nu sosește (fără anulare scrisă), Furnizorul reține integral avansul drept penalizare. Camera este păstrată până la ora 24:00 în ziua sosirii, după care obligația de prestare încetează.

9.3. Dacă rezervarea nu a fost garantată (prin avans, card, etc.), obligația Furnizorului încetează după ora 22:00 în ziua sosirii.